Deltakeravgift:
- Early bird (15.11.24 - 31.12.24): Kr 825,-
- Standardpris (01.01.25 - 21.09.25): Kr 1100,-
- Last minute (22.09.25 - 02.10.25): Kr 1375,-
Påmelding finner du her.
Max antall deltakere: 100
Informasjonsmøte, registrering, henting av starnummer og sekk-sjekk:
Informasjonsmøtet blir holdt på Filefjellstuene, fredag 3. oktober kl 19:00.
Det er åpent for registrering, henting av startnummer og sekk-sjekk før og etter informasjonsmøtet, fra kl 18:00-20:00.
Personlig oppmøte på informasjonsmøtet og registrering er obligatorisk for å delta.
Ved registrering må du fremvise sekk med alt som er oppført på den obligatoriske pakkelisten. Mangler du noe, vil du ikke få starte.
Reglement: Ved å melde deg på godkjenner du løpets reglement og plikter å skrive under på ansvarsfraskrivelse ved henting av startnummer.
Avmelding: Dersom du ikke har anledning til å delta på løpet, ber vi deg vennligst gi beskjed til oss.
Føre: Vårt team vurderer fortløpende forholdene med tanke på føre, vær, vind og deres sikkerhet. Hvis det oppstår endringer som krever justeringer av løypetraseen, vil påmeldte deltakere bli informert.
Transport til start: Det vil bli felles transport til start for alle løpere etter informasjonsmøtet. Det er ikke mulig å parkere eller sette fra seg biler ved start. Dersom noen i følget ditt ønsker å være publikum ved start, kan de parkere midlertidig på Kongeveg-parkeringen på motsatt side av E16, ved Låvemuseet.
Bagasje fra start til mål: Alle løpere kan ha med seg en sekk/bag til startområdet som vil bli fraktet til målområdet. Å benytte seg av bagasjetransporten skjer på eget ansvar.
Dusj: Det vil være tilgang på dusj etter målgang på Filefjellstuene. Bruk av dusj er gratis, men det er kun to dusjer tilgjengelig, så du må beregne litt ventetid. Ta med egen håndduk og såpe.
Premieutdeling: Alle løpere får en deltakermedalje ved målgang. Premieutdelingen starter kl. 17:00. Merk at personlig oppmøte på premieutdelingen er nødvendig for å motta premier du har vunnet.
Spørsmål: Har du noe du lurer på? Send oss en e-post på nikolai.tefre.lunder@fredensborgfritid.no
På informasjonsmøte vil det bli åpning for spørsmål på slutten. Dersom du har spørsmål ønsker vi disse oversendt per mail på forhånd. Vi vil gjøre vårt beste til å svare på alle spørsmål som kommer inn frem til fredag kl 18:00. Er det noen spørsmål som går igjen vil de bli tatt opp på informasjonsmøtet.